min klass..

1. vad heter din klass? - 7:a
2. har ni några minnen ihop? - öh , våra underbara lektioner ?!

3. klassresor? -  Nej
4. vilken skola? - Pétreskolan


Hur många?
5. hur många är det i din klass? typ 25
6. hur många killar? - ?
7. hur många tjejer? - ?
8. hur många lärare har ni i klassen? -  3

Frågor:
9 . gillar du någon i din klass ?-  öh.. inte mer som vän?....

10. är eran klass stökig? – nee
11. vem är roligast? - vetinte :D 
12. vilken tjej är mest omtyckt av killarna? - madde, jörgen , milla & sara L , I think ?
13. vilken kille är mest omtyckt av tjejerna – mohamed !.

14.Om du fick välja vem du ville , vem skulle du helst slå? - !!


15. Vem är längst? vetinte?


16. hur skulle du beskriva din klass –dagis
17. vem är mest läslus? – simon..
18. är några tillsammans i din klass? – ja , 
19. vem är jobbigast? – måste vara jörgen/gren. (a)<3 
20. vilka känner dig bäst? - madde o alexandra


21. vem är mest blyg? –  öhm. carl.
22. vem är klassens snobb? - l.
23. vems skratt är roligast?  - JÖRGENS ?!?!!
24. vilka är "sportfånar" - jag :)
25. vem slåss bäst? – ts, jag ?!


26. vem är mest muskulös? – jag!


27. är några intresserade av hästar? – ja
28. vilka ? - Madde , emma , lovisa ? 
29. är någon allergisk mot något? – säkeeeert
30. spelar några fotboll? –  ja 
31. spelar några hockey? – vetinte
32. hur länge har du gått i denna klass - typ ett halv år
33. vart gick du innan? –  p3
34. vilka gick i din förra klass ? några st
35. vem är snyggast? –  öh. madde & jörgen
36. finns det några syskon i eran klass?- nej ? 
37. vem är mest datanörd? - jörgen
38. vem har sömnproblem ? - jag -!
39. vilka brukar du umgås med? –  Madde & jörgen
,
40. vem har roligast röst? - vetinte :o
41. vilka brukar du sitta med? – madde o jörgen
42. vem säger "daaaaah" oftast? - jag :F
43. vilka saknar du att umgås med? – öh.. känner typ ingen ? ....
44. vem får dig alltid att skratta? - jag :):)..

45. hur många kommer läsa det här? –  typ 2 , gissar på jörgen & madde
46. vilka är dina "närmaste"? - madde&jörgen
47. har du några minnen från skolan? – ja
48. har du något minne från klassrummet? – jorå
49. har du något minne från gympasalen? – ja...
50. har du något minne från matsalen? - ja 


Vem är bäst på ...?:
51. matte - Emma
52. svenska – jag :)
53. engelska – sara L 
54. musik?-  emil, 
55. bild – stefan
56. träslöjd – vetinte
57. syslöjd  - madde...
58. idrott -  jag



Ja/nej frågor:
59. älskar du din klass? –  HA-HA, nej .. dom är så egoistiska ibland :(
60. brukar ni göra saker med klassen? – nej
61. är det mycket bråk i klassen? –  nä
62. brukar det vara mycket prat på lektionerna? - nej..
63. är ni en "sport-klass"? - ja ?!
64. gillar ni att gå i skolan? - neeee...
65. kommer du sakna klassen när du slutar nian?- vetinte.


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0