10 ...

sanningar om mig ;
1. Jag har stjärnor i taket för att jag är så mörkrädd & jag tycker de är mysigt.
2. Jag har svårt att lita på folk.
3. Många anser mig som kaxig , ( försvarar bara mig själv )
4. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan Otto.
5. Jag har naturligt lockigt hår.
6. De bästa jag vet är att vakna brevid Otto när han ligger o kramar mig.
7. Jag gillar att titta på TV.
8. Min blogg är onödig & tråkig , men jag tänker inte ta bort den för de är bara den som underhåller mig när jag sitter vid datorn !
9. Jag vill bli tidigt mamma , ca; 17-20 .
10. Jag har vääääldigt dåligt självförtroende.. :(
sanningar om mig ;
1. Jag har stjärnor i taket för att jag är så mörkrädd & jag tycker de är mysigt.
2. Jag har svårt att lita på folk.
3. Många anser mig som kaxig , ( försvarar bara mig själv )
4. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan Otto.
5. Jag har naturligt lockigt hår.
6. De bästa jag vet är att vakna brevid Otto när han ligger o kramar mig.
7. Jag gillar att titta på TV.
8. Min blogg är onödig & tråkig , men jag tänker inte ta bort den för de är bara den som underhåller mig när jag sitter vid datorn !
9. Jag vill bli tidigt mamma , ca; 17-20 .
10. Jag har vääääldigt dåligt självförtroende.. :(

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0