Irriterad / Arg.

Jag är irriterad & arg...
Pga. att de finns folk som verkligen inte bryr sig om andras känslor, undra om dom är helt tom i kroppen ? Har dom själv inte nå känslor lr hur klarar dom av att säga så elaka saker.
En av mina bästa vänner Stephanie , '' sskold.devote.se'' , förlorade sin älskade pappa i somras , såna sår läker ju ALDRIG, jag vet precis hur jag skulle känna mig utan min pappa. & nu äre folk som gör de värre för henne! Hon blir så jävla sårad. Jag mår själv dåligt över att min kompis blir så jävla ner tryckt .. 
Hon blir ner tryckt över såna saker som man verkligen inte vill höra ! 
te.x att hon ser ut som en clown pga. att hon hade en stjärnig tröja & håret uppsatt åt sidan .
Hur jävla snyggt äre inte o klä sig så ?! 
Dom här människorna ringer & säger åt henne att hon ser ut som en clown & går förbi henne i skolan o säger massa fula saker.
Hur FAN orkar ni ?! 
Vi vet ju precis vilka de är som har ringt henne idag & sagt massa saker. 
Fyfan , hoppas att ni har läst & tagit åt er!


Kommentarer
Postat av: ....

herregud vad omogna folk som går omkring och gör sådant.

asså, jag känner inte steffie men jag vet vilken hon är hon är en glad snäll tjej som aldrig skulle gå omkring och göra ngt sånt där mot ngn.

ni som håller på med de kan ge upp!

vad är de som ni tjänar på?

aatt få ngn så dom mår dålig och inte vill vakna upp när dom ska gå till skolan?

för hon vet att ni kommer hålla på .

jag förstår henne.

så skulle jag också ha gjort.

men om du ser de här steffie,

ignorera dem.

skit i dom om de är dom som klagar på dig, är för att dom inte har ngt bättre för sig.för att dom mår dålig sj.

dom är inte heller perfekta!

+ steffie du är jääääätte fin låt dom inte få ner ditt själförtroende.

du är verkligen vacker.

de som klagar tror jag är fula själva så dom går och klagar på andra istället.

ÅHH jag blir så jävla arg!

2010-06-08 @ 20:52:59

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0