sov hos otto

hejhej,
dålig uppdatering
igen !
har sovit hos otto så har inte kunnat sitta vid datorn något. 
som sagt så åkte jag ju slalom i torsdag's ... 
jag gjorde världens misstag, ahaha.
jag åkte med massa folk , & ingen av dom ville åka med mig i liften bara för jag leker när jag åker . 
åkte alltså själv upp , lr jaa.. jag hann ju inte upp innan jag ramla av. 
HAHAHAHAH, 
jag hade hållt på att gunga i liften & lekt med stavarna i snön och va helt i min egna lilla värld ...
ramlade av i mitten av bbacken .
hahahaha.
& igår sov jag ju hos otto , käka godis & titta på tv, mys . 
sen runt kl 01 märkte otto att han hade fått jätte mycke utslag på hela kroppen :( 
ingen av oss kunde ju sova då för de kliade på otto's kropp & han va lite små yr . 
vi somnade runt 2 kanske .
också vakna vi halv tio i morse för otto skulle åka cross.
ska snart ner till '' hofors'' igen , sen sover nog otto hos mig. 
3 månader med otto idag . 
älskar dig . 


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0