bastu dax !!

hejhej.
nu siitter jag här med hanna.
hon ska sova här ikv, och vi ska snart basta. värsta myyys.
kanske lägger in nån bild senare ;) ?
innan hanna kom hit så var jag iaf med otto, bella & simon .
vart lite småå tok ute på bruket..
hihih .
de är ungefär - 25 grader ute, uschh :(
blir inge slalom på ett bra tag inte, haha lr jaaa.. kanske inte på tre dagar ? :))
lr nej ... en vecka kanske de är :o för i helgen åker jag & otto till norrköping .
nu ska jag hjälpa hanna med bloggen .
ojoj, vilket långt inlägg de vart, men de gillar vii , (Y)
kommer säkert ett till inlägg ikväll eftersom jag ska försöka knäppa några busiga kort på mig&hanna.
hare bra (L)

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0