backen med milla va sjukt roligt ;)

hello ! 
kunde inte skriva igår för blogg.se funkade tydligen inte :s ?
hade iaf väldigt kul med Milla igår i backen ! ! ! ! ! ! 
vi gjorde lite egna vägar i skogen , också skulle vi prova på en ny skog . 
så vi bah åkte jiho.
sen kom vi till en sjukt stor sten :| 
de va typ 6 meter över marken.. så vi åkte runt stenen , 
fortsatte åka tralalaa.
sen kom vi till en till sån där stor sten , åkte runt den igen..
fortsatte åka... 
kom till en till sten ! nu förstog vi äntligen att vi inte kunde åka mer :o
de va för mycke stenar !
vi kröp upp för alla stenar ist . 
med skidorna & stavarna i handen.
uhuhuh sjukt tungt var de :( 
vi kom ut ur skogen efter kanske 30 minuter??
min kamera funkade inte så jag har försökt rita en bild på paint typ så som de såg ut ;) 
hehe . 
|
|
|
V



snart ska jag, milla & cornelia åka o pimpla ! 
haha, sjukt kul kommer de nog bli ;) 
ska ta med mig kameran så de kommer nog lite bilder ikvl :p 
puss !

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0