fjortis/kaxiga tjejen ?

usch vad livet känns patetiskt ibland !
alla klagar på alt & ingenting ..
jag tänker iaf skriva lite nu som jag har gått o tänkt på ett bra tag ,
kommer säkert vara ganska tråkigt att läsa , o vissa kommer säkert tro att jag söker uppmärksamhet , men de gör jag inte !!
vill bara att vissa lär sig någon gång..

kan ju börja såhär..
i våras börja jag använda bandana , & sen mot sommaren börja jag sminka mig myckeee ,
jag såg ut som världens fjortis , visst . de kan jag säga nu att jag gjorde , och de va sjukt fult .
jag hataaaaaaaaaaar tjejer som ser ut så , & jag fattar varför många hatade mig då ,
men jag fattar inte varför folk kallar mig fjorts nu ? dom som säger att jag är fjortis har ju betydligt mycke mer smink än mig eftersom jag inte använder smink , jo mascara . men de gör väll dom flesta tjejer right ?
nästan alla säger att jag är kaxig fast dom inte ens har pratat med mig ?
hur fan går de till , lyssnat på ett ryckte säkert ?
jag kaxar ju självklart tillbaka mot dom som kaxar mot mig. 
helt onödigt att sprida ryckten om folk & bedömma folk innan man ens har pratat med personen ?
vissa kanske ska börja tänka sig för innan dom säger något !!
jag är iallafall trött på människor som håller på såhär, sluta för fan .
patetiskt inlägg. men helt sant..


då .


nu .....

Kommentarer
Postat av: simon sandin

sjukt bra sagt fattar inte varför dom kallar dig fjortis och säger att du är kaxig när dom inte äns har pratat med dig sjukt omoget idioter.

2010-02-12 @ 20:23:29
Postat av: slaangbella

fyfan vad rätt, trött på såna jävla patetiska fittor!

2010-02-12 @ 20:34:40
URL: http://slaangbella.blogg.se/
Postat av: Michelle

Bra Bella :D Stå på dej! :)

2010-02-12 @ 21:49:54
URL: http://michellesliv.webblogg.se/

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0