PUSS PÅ PERKELE !

hhhejsan !
skolan idag . => jag har vart jätte duktig =oo skötte mig på varje lektion & jobba jätte mycke ((: rätt stolt över mig nufan !
slutade runt 2.. va med amanda & otto då ! drog te folkan , sen kom simon :F busade lite ;$$ sen gick amanda & otto.. o jag och simon gick till han... satt vid datorn o.sv , sen kom Otto ut igen ;* bara gick omkring lite & chilla bbah (hh' ssen drog jag & otto till han , myste lite grann kanske :F .. åkte hem runt halv 12 . kom hem & såg att vi hade fått skolkatalogen , sså de blev att kolla lite i den , + godis :) & nu sitter jag här. vet inte vad de är med mig... men jag lyssnar asså ppå de hhär -> http://www.youtube.com/watch?v=bhN-ZxV9yE0&NR=1 , helt klart bäst ! YEAH ! :W
heheh ! nu ska jag ta & ladda ner lite sånna låtar :F sen blire de sängen . pussen

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0