mys med ottooo :-DD

men tjena mitten bena :-D
skolan idag har faktist vart bra :DDD !
jag var jätte duktig på gympan... fast sit-ups är nog inte riktigt min grej, ;o grymt svårt äre ! :<
efter skolan åkte jag heeem ! har fått ett nytt busskort som jag inte fattar nått av , jag gick o fråga mina kompisar kanske 100 ggr hur man gjorde , & dom förklara o jag fatta andå inte ! fatta närvös jag va då :o tänk om de hade suttit massa folk på bussen ... sen kmr jag bah & fattar inget ;$ tokigt....
när jag kom hem gjorde jag en toast och satt mig vid datorn !
lite senare kom otto hit.
vi kollade på en film,  myyysigt.
snart blir de att göra en till toast , så jääävla gott ;'o
puuuusss !

btw ; jag&amanda är brevvänner ;$$
TOKIGT !


Kommentarer
Postat av: A M A N D A R U D B E R G '

BREVIS <33333333333

2009-11-24 @ 22:16:15
URL: http://amandarudbergs.blogg.se/

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0