moroten sov här

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! :D
hann inte skriva igååår , lr jag orkade inte ... va helt slut.
dagen började iaf med att jag åkte ner till amanda, & vi köpte hår färg o godis ;$$ och vanilj-cola. MUUUUUMS !
sen kom otto :> vi satt inne i ett jävla trapp hus & dampa ;o + att jjag träffa llilla söta simon :)))
jag & amanda åkte hem till mig vid 8  , ffärgade håret :) färga amanda's hår ''blont'' .... de vart orange, hon är jätte sööööt :D som en liten morot , morots-amanda.. får väll ta och färga hennes hår på lördag igen !
sen vid 11 kom otto, vi ''kolla'' på film . hiihih... sen runt 1 åkte otto hem då , & jag och moroten dampa sönder :| hähähähäähäh... somnade runt 4 & vakna runt 1 . blir snart att fixa sig o.sv , sen bruket.
och runt 6 ska jag hem till otto !
nu kommer lite fina bilder från igår ..
HA EN BRA DAG FAN .







 moroten !

 hahah rolig bild på mig & otto :D


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0