hos fläcken.

hejhopp gummi snopp !
här sitter jag med fläcken som är på otroligt bra humör.. *host*
har nyss färgat håret på henne !! moroten -> fläcken ! HON ÄR EN FLÄCKIG LEOPARD NU , OK ? hihihih , tokigt det kan bli .... betydligt snyggare nu än förra gången iaf.... men de tkr ju ínte hon , negativa jävel !
ah idag vare iaf skola, gick väll bra ! hade tema-dag... jobbade matten ungefär hela dagen =o & lite svenska med, hihhi..
fick nån uppgift med mig hem - tre generationer (?) som ska vara inlämnat imon ! huhuh..
jag & amanda har inte ätit nå godis idag , fatta najs . lr jja.... vi käka natur godis ! de går ju bra de också :-D
på måndag ska jag iväg till sandviken, till polisstation.. härligt.
JAG TROR JAG BLIR TOKIG PÅ AMANDA SNART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HON SÄTTER UPP MITT JÄVLA HHÅR SÅ JAG SER UT SOM EN TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT ! ;<
snart blir de ut med otto iaf !
allt från bella, puss hej !
hihih .

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0