godnaatt !

hejhej,
de blir ett kort inlägg idag ! är ganska trött nu & vill bara lägga mig i sängen, men bloggen kallar =D
vad vuxen jag låter när jag skriver :o tokigt.
idag vare skola somvanligt ! gick väll sådär... skolkade sista lektionen för jag palla inte ha fysik *_*
gympan gick iaf bra !
jag är nog klumpigast i hofors iaf.... tappade bort mina nyckar ! och såklart ligger min jacka & mina skor i skåpet, SMARTA BELLA ! hanna kom ner med ett par skor åt mig som tur var , dom va lite stora med skit samma ! glad att jag inte behövde gå barfota :o
efter skolan käka jag & hanna pizza ! yaaammiii .
men jag hade så jäääävla ont i magen så jag åt knappt ngt :( 
åkte hem runt 5 .
jag & pappa julpynta lite, hihihi :F
min mamma har köpt en chokladkalender till mig , YEES !!
också har hon kööpt pepparkaks deg , jag & amanda ska baka hos mig imon, värsta myyyyys.
oj, vadfan :o de här vart ju ett långt inlägg :D puss på de !

så jävla trött på alla falska ryckten , öppna inte käften innan du vet sanningen !

 - söta hanna :D  jag & söt woffisen !


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0