amanda&belladag . :)

hejsan , ;*
tema-dag i dag .. va på folkan, 7&9;an. först kolla vi på nån film som jag inte fatta ngt om ;o sen vare nån johnny som prata, rätt kul faktist :F & amanda har lärt mig stava ''faktist'' , jag trodde de stavades faktigst (a) hehhe.
men iaf efter skolan så va jag med amanda =DD vi käka på hanssons, åt en macka & drack cola , MUMSIGT ! efter de gick vi till biblan & hade ttyp damp som vanligt. åkte hem runt halv sex för jag har så jävla ont i armen från sprutan , känns som om att jag ska spy ibland :< jätte dryyyyyyyygt !

orkar inte fixa bloggen idag , PUSS


datorn är knäpp så de går inte o rotera bilden !
sötnosen bjuder på bilden :*

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

fyfan vilken ful tjej på bilden ;$

2009-11-11 @ 20:22:50
URL: http://amandarudbergs.blogg.se/
Postat av: Bob Marley

Jag håller med A M A N D A

2009-11-11 @ 23:53:20

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0