svenska uppgift !

Isabell Stor.
Det är jag , föddes 21 Juli 1996.
Jag  föddes med mörkt hår & blåa ögon .
allt förändrades när jag vart äldre.
När jag var runt 4 år hade jag blont hår & fortfarande blåa ögon .
Lite senare med året… när jag va runt 9 år , hade jag ljusbrunt hår & gröna ögon .
de har jag än idag, - 7 december 2009. Min naturliga hårfärg är ljusbrunt , men jag har färgat blont.
jag har jämt vart rätt stor i kroppen , lite mullig.
men för ett år sen vart min kropp hyfsat normal byggd.
Jag är runt 163 kanske ?
Mitt hår är naturligt lockigt men jag plattar de varje dag .
Min barndoms vän är – corneliaAndersson.
jag lekte med henne varje dag när jag var liten, sen när vi börja lekis bytte hon skola & vi gled isär.
Nu med åren har vi blivit mer tajta igen.
Min bästa vän heter – AmandaRudberg .
träffade henne i somras. Man har jämt roligt med Amanda, hon finns jämt för en .
När man mår dåligt os.v , precis så som en ’’bästis’’ ska vara.
Pojkvän har jag också , - OttoKvarnström.
Träffade han också i  somras & han är de bästa som har hänt mig .
Vi har vart tillsammans i 1 månad & 3 veckor  ungefär.


- lite skit jag skrev på svenskan , hade lite bilder & massa färger på texten med .
                  

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0