snööööö !

hejhejhej :D
home sweet home . . .
idag vart de så att jag var med hanna,cornelia, amanda & backlund :>
ganska trevligt yesyes , jag är typ förälskad i hans hund ! give mee :o
halv 9 drog jag & cornelia från backlund o ut på bruket :D
jag&cornelia hade liiiiiiiiite damp ?!
jag faila precis hela tiden :( !
de har kommit hur mycke snö som helst !!!!!
jag & cornelia vart typ as glada o hoppa runt... sen skulle jag hoppa upp på ngt skit..... då ramla jag..... hahahhahahaha .... typ världens fail ! sen gjorde jag massa mer saker som vi kanske inte ens ska skriva här... HA - HA ! vid 9 åkte jag hem :D skönt de va att komma in , sjukt kallt ute ju ! spec om man har ramlat i snön.
nu tänkte jag ta & bjuda på lite bilder från idag :D ( som jag har skrivit på förra inlägget/inläggen )
- mina & maddes negerbollar :')
 - yamiiie !

de där är inte normalt !

jag& hanna är bäst på att laga mat ! HAHAHAHHAHAHA, lite mycke köttisar vi åt då :'o

 - sööötnosen !

Kommentarer
Postat av: cornelia

HAHAHAHHAA

2009-12-14 @ 22:20:38
URL: http://corneliianderssons.blogg.se/

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0