sitter i skolan. ;>

hejsan :')
nu sitter man i skolan... he-he , jag gillar verkligen dom här lektionerna =D helt fritt framför datorn lixom , hur nice som helst ! fast slutar om 10 minuter ... suck... matte..... (N)
påtal om ingenting så når jag inte målen i engelska . :< aja, måste väll jobba upp de lite mer då (?)
efter skolan blir de ju som sagt att vara med Hanna.... & jag har ju lovat att lägga upp någon bild efter dagen ;) ...
undra vad vi ska hitta på då :p dampa runt som vanligt då .
jag har nersläppt hår idag, de är huuur coolt som helst ?! :'o
- jag vet att du antecknar...
jag behöver skriva av mig lite :> lr ja , tagentbordet här är ju hur bra som helst , jag vill ha ett sånt hääär ! fyfan vad jag älskar de :k
dessutom har jag inte ont i halsen längre ! värsta plus. ---> +++++++ (y)
den här veckan kommer bli sjukt naaajs !
idag & imon - vanliga dagar.
onsdag - elevens val , slutar efter lunch.
torsdag - börjar kvart i tolv & slutar 7.. ( julbal)
fredag - LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV .´
yesyesyesyesyesyes, taggar stort !
jag känner att de här blir ett långt inlägg .
kanske ska ta & sluta skriva nu ,
puss på de här inlägget !

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0