S I T T E R I S K O L A N .

nu har jag svenska, igeeeeeeeen :D fyfan vad najs de är ,
& fyfaaan vad snö de har kommit ! + att dde snöar nu ! hoppas hoforsbacken öppnar snart så man kan åka lite slalom :D
som sagt så älskar jag ju de här tagentbordet så jag kommer skriva av mig lite nu , om jag kommer på ngt att skriva såklart... efter den här lektionen har jag spv, sen slutar jjag ! yesyesyes. ska vara Hanna, amanda & cornelia . Vi ska åka pulka , tralalalaaaaa... sen kanske vi ska baka ='o lr vadfan cornelia surrar om ... de känns som om att de kommer bli en rätt härlig vinter dag idag .
Jag känner mig som en gammal tant när jag skriver ;-o ahh & otto tkr också att jag skriver som en tant ! ;kk
nej vadfan ... jag har inget o skriva om !
ska ta & logga in på facebook . :')
pussen :)


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0