OTTO SOVER !

hejhej :D
nu äre såhär att världens sötaste pojkvän ligger i min säng och sover ! han snarkar också :F
de går inte o väcka han :'o jag har t.om knäppt kort på han med lampan på , men han vaknar INTE . sötnosen !
jaja , iaf .. innan han somna så titta vi på två filmer.. käka glass & busa lite :') ätit pizza har vi också hunnit med & göra :o
åh vadfan , jag har tråkiiiigt :'o kan inte han ta & vakna snart ?! jag vill ju inte väcka han ..... han sover så sööött :') undra vad han drömmer ? hmmm....
imon ska jag iaf vara med hanna, lite bus de kmr bli då :>
ska vänta tills otto vaknar nu .. lr ska jag ta & väcka honom (?) han har typ sovit i en timme :o
pusshej !

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0