mysig dag !

hejhej :)
har precis duschat ! ska snart ta & lägga mig i sängen .
idag vare elevens val , var väll rätt okej . lr ja , jag va bara på ena lektionen . andra lektionen skolka jag & bella ifrån.. först gick vi och kolla på hockey . de söööög ! så vi tog oss en liiiiten promenad till arne sen till haga :') träffa på otto där (L) han slutade precis när jag kom dit så vi gick till han en liten stund . sötnosen somna på min mageee :-o fyfan vad söt han är ! efter de så gick vi till folkan, & där vare typ uppträdande os.v , & efter fffolkan åkte jag hem :)
imon äre sov morgon till kl kvart i 12 , fett sköönt ! fast jag ska te cornelia kl 10 *_*
julbal imon lixoom, hoppas inte att jag får servera !
idag har jag & otto vart tsm två månder , sjukt vad fort tiden går när man har roligt :')
älskar dig. <3

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0