JULAFTON !

hejhej ! 
kan ju börja med att säga att jag har haft en otroligt mysig julafton ! 
fått precis allt jag ville ha :D 
hur jävla glad som helst är jag ! 
ätit jätte mycke mat också ! 
också hade vi såklart en tomte som kom med paketen ! 
hur mysigt som helst ?! 
de är jätte kul o se när ungarna öppnar paket :') sen sitter dom där och leker med sina leksaker . 
lätt roade , haha ! 
ajaaa, jag kommer skriva nu vad jag fick, sen kommer jag släga upp en bild på lite av sakerna jag fick ! 
puss! 

2 st choklad askar,
1 parfym.
1 deo .
1. pyamas .
strumpor.
1 morgonrock . 
1 tjocktröja.
1 stickad tröja.
ett linne
1.väska (debästajagfickidag !)
mjukisbyxor.
1 spegel .
1 datamus.
sen vet jag inte om de va så mycke mer ? 



Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0