vinter på ingång !

heeej ! ='DD
provet idag gick väll sådär ... de va mycke svårare frågor än vad jag trodde . hoppas jag får ett G iaf, tvivlar...
hade SO prov & matte prov också. Matten tycker jag faktist att de gick bra på , jag VET att jag iaf kommer få ett G :-D rätt stolt faktist . SO provet gick ju inte så bra .. men vi får väll se resultatet sen .
hade gympa idag också, de gick superbra ! =D
känner mig rätt stolt över skoldagen. Sånna dagar gillar man ju !

idag efter skolan gick jag till otto, - 100000 grader ttttyp ='o
vi mmmyyyyste som vanligt dååå.. 
åkte hem runt halv 8 , & satt mig vid datorn somvanligt !
och nu blir de att borsta tänderna , sen ssoooooova !

till torsåker imon !
puusss .

+ att de blir snö imon, hihi.


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0