datasalen just nuu =)

hejsan :)
sitter i skolan jjust nu !
svenska , hehehehe..
efter svenskan äre spv , sen slutar vi . YES !
Ska leka med Jörgen -> alexandra , :>
sen kl 18-21 äre öppet hus . Otto ska va med mig,  hihih <3
& efter öppet hus ska amanda sova hos mig =D !
vi ska färga håret på henne . hoppas de blir blont den här gången då (?)
Inte för att jag tror att de kmr bli de , men man får väll hoppas på de bästa :')
ledig imon + att min bror fyller år . vet inte hur gammal han blir . HA-HA , kanske 21 lr 22 ? :p
aja, får väll fråga de sen .. inte för att de är  så intressant men iaf :'''D
idag ska jag dricka 1 pk , helt jävla sjukt . har inte druckit de på typ 1 måndag .
jag är lixom sjukt jävla trött !  seg dag som vanligt.......

ajaaaaa, snart äre som sagt spv. hoppas att de går bra för mig (hh''
btw ; fick ig på biologi-provet.... asså de går inge bra för mig ! ;< ÅH ! omprov på torsdag , & då ska jag ffan plugga MYCKE innan så jag iaf får ett G !

PPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS..

Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0