brist på liv .

VEM
Vem är i rummet med dig? hanna
Vem fick du senast sms av? cornelia
Vem tänker du på nu? ingen
Pratade du senast i telefon med? pappa
Vems hus var du senast i? mitt
Sa du senast jag älskar dig till? otto
Vem önskar du var med dig nu? otto
Vem är din favoritsläkting? farfar
Vem i din skola går dig mest på nerverna? en.....


VAR
Var går du i skolan? hofors
Var är din telefon? framför mig
Var är din mamma? i sin säng
Var sover du? i min säng
Var handlar du mest? arne
Var fick du tag i tröjan du har på dig? öh, affär
Vart åkte du senast bil? hem
Var i ditt rum är du? vid datorn :o ?


VAD
Vad åt du senast? macka
Vad drack du senast? oboy
Vad är det för färg på dina byxor? blå
Var är den närmaste saken som är blå? julgranskulor :F
Vad gillar du mest med skolan? vetinte
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? typ alla
Vilken film såg du senast? nån film jag & otto såg på igår .
Vad hör du just nu? musik


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? kanske inte tre minuter, men två iaf :o
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio? nope
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? ja ;)
Sovit naken? när jag va liten
Kört över hastighetsgränsen? jaa, med cykeln
Målat om ditt rum? japp
Dansat framför en spegel? ja
Smugit ur ditt hus? ne
Humör just nu ? öh , blandat :F
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? jaa


Kommentarer

gör mig glad :) ? - kommentera:

Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg ? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0